header
חלפים משומשים למרצדס – תפקוד אפקטיבי במחיר אטרקטיבי
 

חלפים משומשים לכלי רכב נמכרים במקום חלקי חילוף חדשים, שבמקרים רבים הם יקרים מאד ואינם נמצאים תמיד בהישג ידם של בעלי רכבים מסוימים. חלפים משומשים למרצדס נמצאים בדיוק בקטגוריה הזאת.
 
מה בין חלפים משומשים למרצדס לחלפים לא מקוריים

חלק גדול מחלקי החילוף לרכבים הינם חלקים דומים בצורתם ובתפקוד שלהם לחלקי חילוף מקוריים. ואולם אלה אינם מיוצרים על ידי החברה-האם של הרכב אלא על ידי חברות אחרות, במקומות שונים בעולם. ואולם ישנן כמה בעיות עיקריות:
-          איכות: האיכות של חלפים לא מקוריים לעולם איננה דומה לאיכות המקורית. הדבר בא לידי ביטוי הן בתפקוד הלקוי של החלפים והן באורך החיים שלהם. ברכבי איכות דוגמת מרצדס כמעט ולא ניתן למעשה להתאים חלפים לא מקוריים, בעיקר למנוע. חלפים משומשים למרצדס, לעומת זאת, הם חלפים מקוריים המתאימים לייעוד שלהם.
-          אמינות: לעיתים קרובות חלק שאיננו מקורי פוגם בתפקוד, בעיקר חלקי חילוף למנוע.
 
חלפים משומשים למרצדס – מה זה אומר?
 
חלפים משומשים הם חלפים שהיו בשימוש והוצאו מתוך כלי רכב המיועדים לפירוק. ואולם אין הדבר אומר שחלק משומש נמכר כפי שהוא. חברות אמינות ורציניות משפצות את החלקים האלה עד לרמה גבוהה של איכות. חלפים כאלה אמנם אינם חדשים ואין אפשרות לקבל אחריות מלאה על אורך החיים שלהם, אבל עם זאת
חלפים משומשים למרצדס
אינם פוגעים בתפקוד המנוע ומתפקדים כהלכה.
  • חלקי חילוף למנוע: מקובל להשתמש בחלקי חילוף משומשים למנוע. ואולם כאשר מדובר בחלקים העלולים להשפיע על נושא הבטיחות יש לנקוט משנה זהירות: חלקי בלמים, חלקים הקשורים במערכת ההיגוי או במערכת החלפת ההילוכים. חלקים כאלה יש לרכוש במקומות מוכרים ומהימנים בלבד.
  • חלקי חילוף אחרים: חלקי חילוף אחרים הם בעיקרם חלקים ויזואליים: מנורות, ידיות אחיזה לסוגיהן, פגושים וכיוצא באלה. חלקים אלה חשובים ואולם אינם קשורים במישרין לבטיחות.
ישנם בארץ מקומות רבים בהם ניתן לרכוש
חלפים משומשים למרצדס
: מקומות הסוחרים בחלקים שפורקו ושופצו בישראל ומקומות אחרים המייבאים חלקי חילוף משומשים ומשופצים. כל או כך,
חלפים משומשים למרצדס
זולים בעשרות אחוים מאשר חלפים מקוריים חדשים.
 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר